Šajā mācību kursā ieskatīsimies, kā digitālais mārketings var palīdzēt uzņēmumiem izaugt.
Digitālais marketings ir mārketinga stratēģiju un taktiku kopums, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē - piemēram, interneta vietnēs, sociālajos tīklos, e-pastā, mobilajos tālruņos un citos digitālos kanālos, lai piesaistītu klientu uzmanību un veicinātu pārdošanas iespējas.
Šīs digitālās platformas ļauj uzņēmumiem sasniegt lielāku auditoriju, sniegt informāciju par savām precēm un pakalpojumiem, ietekmēt potenciālos klientus un nodrošināt viņu pārliecību par produkta kvalitāti.
Šis kurss ir informācijas un materiālu bāze klātienes vai attālinātam digitālās transformācijas treniņam "Kickstart". Treniņš paredzēts uzņēmumiem un to darbiniekiem, kas rūpējas par tehnoloģiju ieviešanu un efektīvu izmantošanu uzņēmumā. Šī treninā laikā dalībnieki veic dažādus uzdevumus un praktiskas darbības kuru rezultātā var nosprastu skaidrus mērķus un saplānot darbības lai uzsāktu vai pielnveidotu sava uzņēmuma digitālo pāreju.